Ga naar inhoud
Menu

Hieronder staan de meest gestelde vragen met betrekking tot het ouderportaal.

Mijn wachtwoord werk niet of wachtwoord kwijt

Alle wachtwoorden zijn automatisch gegenereerd. Controleer nogmaals of u het wachtwoord correct hebt ingetypt.

U kunt het wachtwoord zelf resetten door te klikken op "wachtwoord vergeten" deze link vindt u op https://ouder.calvijn.nl. Om uw wachtwoord te kunnen resetten dient u uw e-mailadres op te geven. U ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mailbericht met instructies. Is uw e-mailadres nog niet bij ons bekend of heeft u een ander e-mailadres gekregen; geef dit dan aan ons door!

Wanneer u het wachtwoord via het portaal gewijzigd heeft dan is het van belang om uit te loggen en daarna met uw nieuwe wachtwoord in te loggen. Na deze stappen wordt het wachtwoord ook weggeschreven naar de SOMtoday app.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn inloggegevens?

Vanaf maandag 2 september ontvangen ouders van nieuwe leerlingen op het opgegeven e-mailadres een e-mail met inloggegevens.

Alle andere ouders kunnen inloggen met de eerder verstrekte inloggegevens.

We raden aan uw wachtwoord regelmatig te wijzigen.

Ik heb geen e-mail met inloggegevens ontvangen

Het kan zijn dat de mail met inloggegevens in uw ongewenste mail is terecht gekomen.

Als blijkt dat u geen mail heeft ontvangen, dan kunt u contact opnemen met de school van uw kind, zodat zij uw e-mailadres in het administratiesysteem kunnen opnemen.

Zie hieronder de contactgegevens van de school:
De Meerpaal
E-mail: info@vmbo-demeerpaal.nl
Telefoon: 010-2861313 / keuze 2

Als ik klik op “betalen ouderbijdrage” staan er geen openstaande facturen

Wanneer u nog geen openstaande facturen ziet, dan heeft de administratie van de school van uw kind(eren) deze nog niet klaargezet.

U kunt ervan uitgaan dat de facturen in de week van 9 september klaarstaan.

Welke internetbrowser wordt ondersteund?

We adviseren u de laatste versie te gebruiken van Internet Explorer, FireFox of Chrome.

SOMtoday Ouder App op uw telefoon

Het overzicht van cijfers, absentie en huiswerk is ook te bekijken via de SOMtoday ouder app. De app is te downloaden voor iPhone en Android, door te zoeken op “somtoday ouder” in de Apple App store of Google Play.

Log in op het ouderportaal voor de actuele inloggegevens: https://ouder.calvijn.nl/Portaal...

Ik krijg een aanmeldpagina te zien van Microsoft, hoe nu verder?

Mogelijk zit u nog op de oude inlogpagina die vanaf heden alleen toegang biedt voor leerlingen en medewerkers.

Ouders dienen in te loggen via https://ouder.calvijn.nl

Staat uw vraag niet in het overzicht? We helpen u graag verder!

We vinden het vervelend dat we u niet hebben kunnen helpen met bovenstaande veel gestelde vragen.

Het is de bedoeling om deze lijst regelmatig bij te werken.

Als u een technische vraag heeft dan kunt u op de volgende manier contact met ons opnemen:

@Mailto: ouderportaal@calvijn.nl

Vermeld in het bericht uw naam, de naam van uw kind(eren) en inlogcode, het wachtwoord dient u niet door te geven. Onze medewerkers vragen nooit om uw wachtwoord.

Telefonisch: op schooldagen tussen 10:00 en 16:00 uur is er via 088-3731109 één medewerker bereikbaar.

Is er een handleiding beschikbaar?

Via onderstaande link komt u bij de beschikbare handleiding;

Handleiding Ouderportaal